donderdag 15 maart 2012

Behind the scenes bij Mandy

Als vervolg van Dana haar ''behind the scenes'' leek het mij ook wel leuk om jullie te laten zien hoe ik leef. Ik besloot dus een aantal foto's maken, bij iedere foto geef ik een omschrijving.




Mijn bureau: Waar ik foto's maak als het licht goed is, vanwaar ik blog en waar ik mijn huiswerk maak.


Mijn keyboard en een klein stukje uitzicht op de voortuin, wij hebben een speelplek voor ons huis dus ik neem hier meestal geen foto's aangezien het ten eerste awkward is en ten tweede het licht niet goed valt..



Jaja.. Ik heb twee kasten op mijn kamer! De kast op de bovenste foto is mijn eigen kast en die daaronder van mijn moeder. Wegens ruimtegebrek in ons huis staat haar kast ook in mijn kamer =) Soms pik ik stiekem weleens wat kleding uit haar kast en soms draagt mijn moeder ook mijn kleding maar dat is meestal wanneer ik het niet meer hoef haha.. Ook delen we graag schoenen aangezien we allebei dezelfde maat schoenen hebben!


De binnenkant van het midden van mijn kast, hier hangen tops en jurkjes, ook staan verreweg al mijn beautyspullen hier. In de 3 laatjes van de xenos zitten bovenin oogschaduw/mascara etc, in de middelste la lipproducten en in de onderste la nail-art spulletjes zoals stripers/stempel nail-art/stickers maar ook topcoats/basecoats.


Dit is mijn mandje met nagellak, ik denk dat het ongeveer 100 lakjes zijn, valt best mee. Toch heb ik nog weleens momenten dat ik geen een nagellak leuk genoeg vind om op te doen..



De laatste twee foto's zijn in mijn broertjes kamer gemaakt. Hier neem ik meestal foto's bij het raam van mijn nagels en bij de spiegel voor outfits. Het licht in deze kamer is een stuk beter en mijn broertje is ook bijna nooit in zijn kamer dus dat is wel handig ^^

Dit was dus mijn behind the scenes post, ik hoop dat je het leuk vond om 's een keer te zien :D

xoxo Mandy

1 opmerking: