donderdag 3 november 2011

British Flag Nail Art

Afgelopen week had ik spontaan zin om zo'n leuke ''Britse vlag nail art'' te maken dus ik ging op zoek naar leuke plaatjes op Google en tutorials op Youtube. Op Google vond ik onder andere dit plaatje:



Deze vond ik zo knap gemaakt! Die lijntjes zijn echt recht, ik kan dat dus écht niet..

Op Youtube vond ik deze handige tutorial:



En toen ging ik het zelf proberen, wat totaal niet ging met de vlag maken haha maar alsnog hier mijn resultaat:



De blauwe lak is van Essence genaamd ''hard to resist'' de witte lak is van mijn kiss nail art setje en de rode lak is van een lakje van de H&M.

Ik ben benieuwd wat je ervan vind, en of je dit zelf ook een keer zou maken. Als je het maakt zou ik het altijd leuk vinden om het resultaat te zien :)

x Mandy

3 opmerkingen: