zondag 4 maart 2012

Favoriete apps.

Sinds een maandje ben ik van telefoon verwisseld, mijn abonnement was afgelopen dus dit keer werd het een IPhone 4s. Daarvoor had ik een blackberry 9780. Zelf had ik al wat ervaring met apple, een ipod touch namelijk. Mijn top 10 favoriete apps zijn:


Zo zien mijn pagina's eruit op mijn IPhone.

Nu mijn 10 favoriete apps:

1. Whatsapp messenger
Heel veel whatsappen met vrienden, is lekker snel en handig
2. Twitter
Daar zit ik heel vaak op, kijken wat er in de wereld gebeurd
3. Facebook
Kijken wat vrienden en familie aan het doen zijn en natuurlijk leuke foto's delen
4. Instagram
Ik hou van foto's maken! Ook om andere mensen hun foto's te zien(te vinden op: dkjc)
5. Cool fx(fotobewerk programma)
Daar bewerk ik foto's voor een leuk effect.
6. Telegraaf
Ik lees elke dag de krant en daarna de telegraaf op mijn telefoon
7. Girlscene
Een blog die ik elke dag bezoek
8. Grazia
Altijd leuk om op de hoogte te zijn van de showbizz
9. Quotes wp(mooie afbeeldingen app)
Daar haal ik vaak afbeeldingen vandaan met mooie quotes
10. girls pic
Het is een Japanse app, daar vind je 4 categorieën nail, fashion, cosme en lifestyle met allemaal prachtige afbeeldingen met nailart die onmogelijk na te maken zijn maar ook inspirerend zijn en wegsmelten van de creaties.

Dit waren de mijne, wat zijn die van jouw? Laat een reactie achter!

x Dana 

5 opmerkingen:

  1. It's going to be finish of mine day, except before ending I am reading this enormous paragraph to increase my experience.
    Feel free to surf my weblog ... make an app

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi!,I really like your writing very a lot! share we communicate more approximately your article on AOL?
    I require an expert on this space to unravel
    my problem. May be that's you! Taking a look forward to see you.
    My webpage > bostaditurkiet.net

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yesterday, while I was at work, my sister stole my iphone and tested to see if
    it can survive a 40 foot drop, just so she can be a youtube sensation.
    My apple ipad is now destroyed and she has 83 views.
    I know this is totally off topic but I had to share it with someone!
    My homepage ; immobilien in Antalya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yesterday, while I was at work, my sister stole
    my iphone and tested to see if it can survive a 40 foot drop, just so she can be
    a youtube sensation. My apple ipad is now destroyed and she has 83 views.

    I know this is totally off topic but I had to share it with someone!
    My web site: immobilien in Antalya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for finally talking about > "Favoriete apps." < Liked it!
    Feel free to visit my page - http://homebasedbusiness.im/blogs/user/GabrielaTo

    BeantwoordenVerwijderen