woensdag 14 maart 2012

Behind the scenes bij Dana

Vandaag weer iets anders dan normaal, geen reviews van producten of nagellak swatches. Maar dit keer een behind the scenes artikel!

 

 
Mijn rommelige bureau, like always
 

 Zelf in elkaar geknutselde kastje van DVD-doosjes.

Allemaal nagellakjes die ik aan het swatchen ben en sneak picture van wat er nog zou kunnen komen op de blog ;)

 
Hier maak ik al mijn foto's, dit is mijn vaders werkkamer met geweldige belichting wat in mijn kamer niet zo is helaas, ook hier is het een rommeltje

Bij elke foto zie je wel een omschrijving ervan, je ziet voornamelijk dat het rommelig is, maar dat ben ik gewoon. Ik kan mijn spullen daarin terugvinden, maar ik ruim het wel regelmatig op. Ik heb van DVD-doosjes een rek/kast achtig in elkaar geknutseld en daarnaast is een cd-rek die ik al jaren niet meer gebruik en heb omgetoverd tot een rek met allemaal bodylotions, haarmaskers, bodybutters, shampoo's en nog veel meer en een lade kastje met maskers. Zo zie je maar weer dat elke werkomgeving verschilt.
Misschien wilt Mandy die van haar ook laten zien! :)

x Dana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten