zaterdag 1 oktober 2011

H&M - Pink Summer + Matte topcoat & Frosting topcoat

Vandaag heb ik een swatch van wederom een H&M Hello Kitty nagellakje: Pink Summer. Ook heb ik een Matte Topcoat bij de Etos gekocht en gelijk getest en vergeleken met de Frosting Topcoat van Catrice.

Als eerst het schattige Hello Kitty nagellakje:



Pink Summer is (zoals de naam al zegt) een roze nagellak. Hij dekt in twee laagjes en is net zoals Corall Summer hier te koop.

Dan nu de vergelijking tussen de Matte Topcoat en de Frosting Topcoat!



De Matte Topcoat heb ik bij de Etos gekocht voor €1,99 en de Frosting Topcoat heb ik voor mijn verjaardag gekregen maar ik ga ervanuit dat hij net als de andere lakjes van Catrice €2,50 is.

Ik heb beide topcoats over Pink Summer gelakt:

Van Links naar Rechts : Matte - Frosting - Matte - Frosting
Ik vind ze allebei erg mooi maar de Frosting topcoat vind ik wel extra leuk :)

Wat vind jij leuker, Matte of Frosting?

x Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten