donderdag 29 september 2011

H&M - Corall Summer + Catrice Frosting Topcoat

Vandaag een swatch van een H&M Hello Kitty nagellakje, namelijk Corall Summer. Ook heb ik de Frosting Topcoat van Catrice hieroverheen geprobeerd, het resultaat is erg leuk! Eerst de swatch:


Dit blauwe kleurtje is erg vrolijk en een ideaal zomerkleurtje, vooral voor een dag als vandaag was het een erg leuke kleur geweest! Deze nagellak is hier te koop, er bestaat ook een roze versie van.

Vervolgens heb ik de Frosting Topcoat van Catrice geprobeerd, zie hier het resultaat:


Erg leuk effect, right? Deze Frosting Topcoat geeft misschien het effect wat een Matte Topcoat ook geeft maar is toch nog wat anders, anders zou het namelijk ook wel Matte Topcoat heten haha. Het verschil precies kan ik zelf eigenlijk ook niet vinden en ook niet uitproberen want ik moet zelf namelijk nog een Matte Topcoat kopen (ik vergeet het steeds, was ik vandaag nog in het stadje..) maar ik denk dat het verschil is dat de Frosting Topcoat toch iets shinier is? Ook veranderd de kleur er een beetje door. Nouja ik zal nog wel een vergelijking plaatsen als ik ooit is niet vergeet een Matte Topcoat te kopen, haha.

x Mandy

Edit: Klik hier voor de vergelijking tussen Matte en Frosting topcoat

2 opmerkingen: