donderdag 1 maart 2012

H&M paskamer

Misschien ken je het al, of heb je er al iets over gehoord: de H&M paskamer. Ik heb het niet over een echte paskamer met gordijntjes spiegeltje erbij enzo, nee ik heb het over de H&M paskamer op hun site. In de webshop om preciezer te zijn. Dit is een heel leuk programmaatje dat je kunt gebruiken om de kleding uit die webshop op een model te zien. Niet alleen handig om te zien hoe dat ene t-shirtje er nou ongeveer uitziet maar ook om hele outfits te creĆ«ren. Zo kun je verschillende lagen over elkaar heen proberen en ook nog schoenen erbij kiezen. Bij zowel vrouwen als mannen. Verder kan het model ook gedraaid worden en kun je een andere achtergrond erbij kiezen, en het model kun je ook nog eens zelf kiezen. Klik hier om naar de paskamer te gaan.

Ter ere van dit leuke programmaatje heb ik een basic/casual outfit gemaakt. Dit was meer om het zelf even uit te testen en voor de lol..


Ik zal zeker deze paskamer vaker gebruiken om outfits bij elkaar te kiezen, gewoon omdat ik het leuk vind en omdat het kan!

xoxo Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten