maandag 12 maart 2012

Catrice ACid/DC

Lente is weer in optocht, de kleurenbom begint te ontploffen! Vandaag een lekker vrolijk en zomers kleurtje namelijk catrice ACid/DC! Lekker groen en fel.





Mijn favoriete kleur is groen, vandaar dat ik ook veel van dit soort lakjes heb, het is een mooie frisse kleur. Een van de nieuwe lakjes van catrice, De nieuwe kwastjes zijn echt fijn en drogen ook heel snel, ik raad je wel een basecoat aan.

Kruidvat aanbieding deze week: 2 voor 4 euro dus flink inslaan!

x Dana

4 opmerkingen:

  1. de kleur van deze nagellak staat jou mooi maar zelf zou ik hem niet opdoen:) Btw hoeveel nagelakkleuren heb je wel niet? Je post echt zovéél haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :) ik geloof dat ik boven de 500 potjes heb en er maar geen eind aan komt hihi

      Verwijderen
    2. wauw, ongelooflijk! Ik heb er niet eens 50...
      Je zou een keer een kunstige foto moeten maken van al die potjes in een bepaalde vorm. Echt cool. Oke dat was een misschien een iets te random idee;p

      Verwijderen
    3. Nu je het zegt hahaha, ik ga het een keer doen :D

      Verwijderen