zondag 26 februari 2012

Rimmel London by Kate lipsticks

Ik was extra vroeg vrij, dus ik besloot om door de stad te reizen en wat winkels af te gaan. Had een paar kruidvats bezocht en zo ook van de Bilderdijkstraat. Ik kwam daar voor catrice nagellak, waar nog swatches van komen maar ik zag bij rimmel london dat alle lipsticks 5 euro waren. Ik wou altijd nog de Kate lipsticks halen, heb ik er 2 voor dezelfde prijs gehaald en dat zijn nummer 05 en 07:










Nummer 05 is een roze kleur, een kleur wat ik niet zo snel draag, hij is niet heel erg donker en knallend roze. 
Nummer 07 is een nude kleurtje, ik heb die vaker opgehad dan nummer 05 omdat die vrij neutraal is en niet al te opvalt.
Beide lipsticks hebben een fijn structuur, smeren ook goed uit en de verpakking is origineel met kate<3 , ik ben tevreden met de 2 lipsticks voor de prijs van 1!

Verkrijgbaar bij diverse drogisterijen voor 9,49 p.s.

x Dana

3 opmerkingen:

  1. Haha grappig, ik heb net de rode kate lipstick gekocht! Ik moet ze nog testen, maar ik ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een goede keus! Ik wou eerst ook de rode halen maar ik was veranderd van gedachte omdat ik thuis best wel veel rode lipsticks heb.

      Verwijderen