maandag 6 februari 2012

1 vest, 3 looks

Het is alweer een tijdje sale tijd en van die kans heb ik afgelopen zaterdag gebruik gemaakt door twee vesten te shoppen bij de Only. Voor alle sale artikelen gold namelijk: tweede artikel voor 1 euro, 1 EURO!!! Ik zag voor mijzelf niet echt veel leuks behalve twee keer hetzelfde vest in de kleuren mintgroen en wit, ik besloot deze twee te kopen aangezien ik nog niet dit soort vesten had en ze ook wel leuk vond staan :)

Dat brengt me bij de blogpost van vandaag: 1 vest, 3 looks. Ik heb namelijk, zoals de titel al zegt, 3 looks verzonnen met dit vest. Het zijn gewoon simpele looks om te maken maar toch wat specialer dan ''alleen'' het vest te dragen. Hier volgen de looks:


Ten eerste kun je natuurlijk het vest ''gewoon'' los dragen, valt verder niks aan toe te voegen :)


Ten tweede kun je een dunne riem om je vest heen dragen, de riem die ik hier heb gebruikt is van de Pieces.


De derde look is ook gemaakt met dezelfde riem alleen is het vest nu dicht, combineer het met een mooie parelketting voor een classy look.

Dat waren mijn drie looks, wellicht simpel maar het geeft toch die extra touch aan een ''simpel'' vest.

x Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten