dinsdag 20 september 2011

Catrice - Sold out forever

Hallo! Sorry sorry dat er al een hele tijd geen blogpost is verschenen, op 1 of andere manier vergat ik het steeds alhoewel ik wel veel foto's heb gemaakt van dingen voor de blog.

Bij deze iniedergeval een swatch van sold out forever (240) van Catrice. Helaas is deze lak niet meer te koop maar wellicht heb je nog ergens geluk. Ik heb hem nog op het laatste moment kunnen bemachtigen iniedergeval, waar ik natuurlijk erg blij mee ben :)

Sold out forever is een licht mintgroen kleurtje met lichte shimmer erin, suuuper leuk! Ik had deze kleur lak nog niet eerder in mijn stash maar als ik een soort dupe ervan vind zal ik het jullie laten weten. Wat blijkt is wel dat deze nagellak een dupe is van een Chanel nagellak, namelijk Chanel Jade. Ik weet niet of deze nagellak nog te koop is maar hij blijkt wel erg duur te zijn.. Okeee ik dwaal af, anyway... Dit is dan de swatch:


Mooi he? Dit vind ik echt zo'n kleur die je gemakkelijk met een basic outfit kan combineren, zo'n kleur lak die je basic outfit net dat beetje extra geeft.

Zoals ik al zei is deze lak helaas niet meer te koop en moet je dus eigenlijk een beetje mazzel hebben als je hem zou willen tegenkomen in de schappen..

x Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten