vrijdag 15 juli 2011

Barry M - Instant Nail Effects Black Magic

Vandaag heb ik mijn bestelling van Alice & Jo's Havesentials ontvangen, deze bestelling bestond onder andere uit de zwarte crackle nagellak van Barry M, ik heb hem natuurlijk gelijk opgedaan omdat ik al veel heb gehoord over crackle nagellak. Dit is het resultaat:



De nagellak kostte €5,10 en is het zeker waard voor de prijs! Zelf is het bij mij niet helemaal super gelukt, al zeg ik zelf, maar ik heb ook niet echt de stappen gelezen die op het potje stonden (shame on me!) je moest namelijk één laagje aanbrengen en dat heb ik niet gedaan haha, maar hee van fouten leer je right?

Verder zullen er meer artikels komen over mijn bestelling, maar die bestond vooral uit nagellak dus dat komt als ik weer een andere nagellak opdoe :)

x Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten