zondag 6 februari 2011

Geshopt Primark

Gisteren ben ik dus samen met Dana naar de Primark in Hoofddorp geweest, het was een geslaagde dag! We hebben allebei lekker veel gekocht. In totaal heb ik voor 70,50 euro 17 dingetjes kunnen kopen.



Sokken :D 3 euro per setje van 6

Blouse, 5 euro

Hemd dingetje voor in de zomer, 7 euro

2 pyjama's van 6 en 7 euro per set en pantoffels voor 3 euro.

Sieraden en zonnebril

Tas voor school van 11 euro :D


Verder heb ik nog ondergoed, een portemonnee en een borstel gekocht.

x Mandy

2 opmerkingen:

  1. hoe kan ik de prdoucten bekijken op primarkt ? gewoon via de site?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij kun je de producten van Primark nergens echt bekijken behalve een aantal producten onder deze link: http://primark.nl/page.aspx?pointerid=0dea055bcdff4321bb85f635c18f55d2

      Maar voor andere producten zal je denk ik echt naar een Primark winkel moeten gaan :)

      Verwijderen