zondag 4 september 2011

Bubzbeauty Strawberry Nails

Toen ik Bubzbeauty haar filmpje voor 'Cute Strawberry Nails' voor het eerst zag wilde ik het leuke design al gelijk uitproberen. Toch kon ik nooit de tijd vinden (of de juiste kleuren nagellak) om het ook daadwerkelijk te doen. Nou had ik laatst eindelijk zin en tijd om deze nail-art te doen en dit is dan ook het resultaat:


Ik vind dit design echt heel erg leuk en draagbaar. De kleuren rood en groen die ik heb gebruikt zijn iets donkerder dan in haar filmpje, iets meer voor in de herfst vind ik zelf en die zit er aan te komen.. Ook is het heel simpel om dit te maken, zowel op je linker als rechterhand.

De nagellak die ik heb gebruikt zijn:
• Chic chic - 51
• Catrice - Run Forest Run! (340)
• Essence - Dance the swan lake (01)
• Barry M - Green Glitter (298)

x Mandy

1 opmerking: